torsdag.

förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag har haft fullt upp.

Skola idag från 11.15 - 16.20, ich jag har nog aldrig varit med om en sådan seeg skoldag!
aja, var hemma vid halv sex, då började jag plugga direkt. Jag gjorde spanskläxan, matteläxan, pyttelite kemi och sen förberedde jag mig inför bokseminariet imorgon. Man hinner med mycket när inte kvällsmat står på schemat.

Men nej, nu måste jag göra mig redo för sängen, ska upp tidigt imorgonoch städa mitt rum & duscha.
börjar 11.50 och slutar 15.30. Innan skolan blir det lunch på pastavagnen med bambi.

PUSS!

min pojkvän är oslagbar.

Kommentarer
Postat av: Foki

svar: jodå, bianco börjar ta in storlek 35 numera :) gud vad jobbig att du också ha småa fötter! det är så svårt att hitta skor ju :)



Ha en fin dag ^^

2009-05-15 @ 16:43:03
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej :) När jag ändå är inne hos dig och läser lite så tänkte jag rekomendera en ny blogg som har öppnat. Den är perfekt för dem som vill ha hjälp med en ny layout till sin blogg. Denna blogg kan även hjälpa till att piffa upp hela bloggen. Men all info hittar du på bloggen så gå in och titta vet ja. Länk till bloggen har jag skrivit där man ska skriva sin länk :) Välkommen

2009-05-16 @ 16:13:11
URL: http://smdesign.blogg.se/
Postat av: Foki

svar: tack så jättemkt! jätteglad blir jag av att höra det :D



ha en bra dag! :)

2009-05-17 @ 09:22:29
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0