oh happy day!

nu är jag klaaaar med min äckliga utredande uppsats! Vi har haft tre veckor på oss, och på lektionerna har jag verkligen inte gjort ett skit. Men jag blev klar med den på TVÅ dagar, fast den är nog inte så bra egentligen, men den är iallafall klar! underbart. Tänkte som sagt dra ut och springa, men jag tror inte mitt knä gillar det, snubblade i skolans stentrappa i fredags (y) jag skulle springa upp och hämta en dator i aulan, så prang jag på de små stegen, så snubblar jag och slår knät rätt in i kanten, fyfan vad ont det gjorde. En minut efter så började jag må illa och kallsvettas, allt snurrade och mina ben darrade, sjukt äckligt. Micke fick hjälpa mig till klassrummet sen, och han påpekade även att jag blev helt blek i ansiktet. Det var verkligen inte alls kul, och så kunde jag inte vara med på orienteringen, och jag var egentligen väldigt pepp, men knät ville inte..

kära My är sjukis, tycker så synd om henne, så jag tänkte överraska henne med en B&J vid sängen.
Men jag var inte helt säker på om hon orkade besök eller var vaken.
saknar min bästis.

imorgon blir det troligtvis hem till mikael <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0