natti.

nu har jag nyss kollat på CSI och käkat två rostade mackor med sylt på, och druckit ett glas o'boy, mumma!
Blev ju inte supermätt efter överkokta makaroner "vardagsmat då asså" och revbensspjäll som smakade korv, ingen nöjdare alltså. Skolan var väl helt okej, hade först matte, då vi bara repeterade, sen hade vi Kemi med lite labb & så, chilledill. Efter skolan hade jag, clara & lucas lunchcoachning med Samar, vår coach då, och vi käkade på subway, yummi. Efter det mötte älskling upp mig, så satt vi och prata lite, sen tog han bussen till gymmet och jag tåget hem.
Jag satt i den vagnen där toaletten är, FYFAN, aldrig mer! det kom in en kärring som gick in på dass, så när hon kom ut stankt det som fasen, så jävla äkligt! Brossan skjutsade sedan hem mig på moppen, och sen blev det lite spanskaplugg.

Känns hemskt att inte vara hemma hos min älskling nu, det känns så tomt..

menmen, jag ska snart dra mig till kojs, ska upp senast 06.00 imorgon. yey...

Hoppas ni alla har haft en härligt valborg!

PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0