I'm alive!

somsagt så är jag hemma hos mikael, därav den dåliga uppdateringen.
Men guud sån härlig långhelg det har varit! den var verkligen behövlig.

Torsdag: mickes föräldrar bjöd över två vänner på middag. Det visade sig att den ena, Linda, hade klippt min mamma för x-antal år sedan & hon kom ihåg mig, och min mamma var stamkund hos lindas mamma i 15 år. Den andra, Lasse, visade sig vara min kompis pappas bror. Jävligt kul.

Fredag: Shopping på stan med Mikael och Susanne. 6-års kalas på kvällen för mickes kusin.

Lördag: Bio, en natt på museet två- riktigt rolig!

Söndag, idag: förhoppningsvis en massa mys med älsklingen.

Hur har er ledighet varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0