idrottsdag.

Idag hade Jensen gymnasium malmö, idrottsdag på limhamnsfältet. Sov hos micke så att jag skulle slippa ta 07.24 tåget, mihi. Hans mamma skjutsade oss dit vid halv nio. Vi tävlade klassvis under hela dagen,  och vi mötte de andra klasserna i freesbeegolf, alternativ äckel"brännboll", fotboll & beachvolleyboll. Av fyra matcher freesbeegolf, vann vi alla, av två fotbollsmatcher, förlorade vi båda, av två volleyboll matcher, vann vi båda och av två alternativ äckel"brännboll" vann vi en och förlorade en. Så det gick alltså hyffsat bra för lilla Nv08a. <3

Tänkte ut och springa ikväll, och rensa ut mitt rum, men jag är alldelses för trött, så jag bänkar mig framför Tv:n med mina älskade pistagenötter ^^

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du har en bra helg :D

2009-05-29 @ 23:21:47
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0