en till solig söndag.

hejsan, allt bra med er? själv mår jag bra, och är ovanligt pigg fastän jag steg upp vid nio. omg, vad har hänt med mig?!
menmen. Idag ska mor&far iväg med husvagnen, dem ska "träna" på att sätta upp förtältet osv. Själv ska jag & min bror vara ensamma hemma, eller ja, han ska ta hem en kompis som kommer om två timmar. Idag ska jag sola, springa, duscha, fixa klart de spanska frågorna, plocka undan på rummet & packa, ska nog hem till älskling imorgon (?) och stanna till tisdag bara :/ Har ganska mycket för mig den kommande veckan; älskling mån&tis, helsingborg mini-kickoff på onsdag, student på torsdag, sen fredag vet jag inte.

vad ska ni göra idag? (:





färgade håret igår, blev en aningen för mörkt, men nu är allt det äckliga röda borta, YES!


Kommentarer
Postat av: hannapanna

YEAH! vi ska vara på samma dag :O omg! vi ska ha så kul ^^ höhö.

2009-05-31 @ 12:17:26
Postat av: susan

hellu sötnos, gillar din blogg ;) <3

vad tycker du om min ?

2009-06-05 @ 22:29:02
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0