19/5 2009.

hej alla, förlåt för den dåliga uppdateringen, men jag är hemma hos micke nu och då har jag annat för mig än att sitta vid datorn. Hade Kemiprov idag, vilket inte gick helt lysande. Idag blev det skola från 08.05-12.25, och efter skolan blev det käk och sen åkte jag till älskling till ön, till Friskis&svettis. Väntade på honom medans han tränade, vilket bara blev en halvtimme, var det lönt? ;p aja, var hemma hos honom vid halv tre, och vid fyra drog vi till ICA för att handla picknick mat, sen bra det iväg. Åkte till Sibbarp för att spela minigolf, men det var stängt, så det blev picknick direkt. Satte oss på en filt och mös i solen med kalvin chokladmjölk, ostfrallor, gifflar & vindruvor. Cyklade hemmåt igen vid sex.
Ett sypermysigt sätt att fira sin femånaders dag <3

Hur har er dag varit? (:

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0