trötter.

Tjo, nu sitter jag här och halvsover, vilket är jävligt konstgt, då jag hade sovmorgon till 20 över nio.
Hur har er helg varit? min har iallafall varit helt underbar! I fredags var klassen på studiebesök i lund, och vi slutade halv tolv, så efter det drog jag & micke och käkade på kniv&gaffel, sedan mötte vi upp hans mamma, då vi påbörjade vår shoppingtur. Men innan den började på allvar fikade vi lite. Micke bytte sina nya skor, köpte en jättefin kofta och ett par ursnygga chinos! stolt över mig själv för att jag lyckades övertala honom att köpa koftan & byxorna. Själv så köpte jag en mörkblå "klänning" som jag hade på mickes kalas, svarta strumpbyxor och en svart halsduk. Efter shoppingrundan åkte vi och storhandlade till Mickes kalas, så vi var inte hemma hos honom förrens vid sju, och då var jag riktigt hungrig och trött! Jag och micke gick och lade oss tidigt. I lördags ville jag inte lämna sängen, micke ville upp tidigt för han var hungrig, men jag ville sooovaaaa, men tillslut tvingade han upp mig, men efter det gick jag och lade mig i hans säng x-antal gånger, i hopp om att få mig en blund.
Under dagen hjälpte jag till att duka inför kvällen, sen blev det lite fix, och vid kvart över fem kom de första gästerna.
Micke var helt slut när alla hade farit hem, så det blev sängen tidigt.
Söndagen fick bli en pluggdag, kemi & matte, tyska för micke. Kvällen avslutades med Ben&Jerry glass framför parlamentet och en film, glassen var supergod! första gången jag och micke åt B&J.

Idag, måndag, började jag 11.50 och slutade 15.30, fast jag åkte inte hem förrens vid 17.15, då micke stannade kvar och hjälpte mig med matten. Tack hjärtat <3
Åkte hem med pappa halv sju och väl hemma blev det käk, efter det påbörjade jag min spanska.

nu ska jag fundera på om jag ska skriva min debattartikel.. "troligen inte"

PUSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0