snart är helgen slut..

hej alla, just nu sitter jag hemma hos micke, har ju varit här hela helgen. Hela fredagen var vi på stan med hans mamma, och hela lördagen gick åt till förberedelser inför mickes kalas. Det var väldigt kul att träffa hans släkt, särskillt alla hans små kusiner ;p vid tio på kvällen var vi helt döda.
Idag har vi bara slappat och pluggat, blä! och vi är långt ifrån klara..hehe..


But the pluggande must go on!

PUSS.

oh, jag måste även berätta en till sak! pappa ringde mig för någon timme sen, och berättade att han tänkte höja min månadspeng till 2000! helt jävla sjukt. Jag förstår inte hur han har råd med det, men jag ska nog inte klaga (:

Kommentarer
Postat av: Bambi

1. Tåg ensam igen alltså... 2. Grattis; Du -får- mer än jag tjänar på arbete. Snobbish. :<

2009-03-15 @ 22:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0