nu är det vår i skåne! ...eller?

Hej!
Allt bra med er idag? själv är jag lite stressad, har rått så mycket läxor, inlämningar och prov denna och nästa vecka, men det ska gå! just nu har jag precis ritat klart alla bilderna som jag och micke ska ha i vår powepoint-redovisning om metallbindningar, höhö..
Skolan segade fram som fan idag! hade först Kemi, 1 ½ timme, och då gick vi igenom något.. typ reaktionsformler, som jag faktiskt fattar, helt otroligt. Efter det hade vi svenska, då vi skulle påbörja en insändare/debattartikel, och jag ska nog skriva om kollektivtrafiken och kostnaderna. hm.. Sist var det spanska, då vi bara läste och blev informerade om proven vi ska ha nästa vecka. Efter skolan drog jag, gabbi, BJ, micke och jenny till espresso för att käka, sen kilade jag och gabbi till dalaplan för att fixa naglarna, wiho! det behövdes verkligen. Blev rosa tippar med ljusrosa striper, lite annorlunda ;D
Efter det drog vi hem, och väl hemma så blev det käk.

Men oohnej, du börjar Desperate Housewives,
SEE YAH!


inte bästa bilden, men såhär ser mina nya naglar ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0