nej för fan!

.. det snöar! :( jävla jävla skit, jag som skulle ut och springa, fan!
Det passade inte att snöa på självaste julafton, men NU, i mars så passar det! vart är världen påväg?
Det har redan hunnit bli vitt på alla hustak i min lilla by, hemskt. Tur att jag inte ska köra moppe imorgon.
Men det är sånt som händer. Just nu sitter jag och försöker puscha mig till att plugga, men det går sådääär.
Måste hinna göra MT-läxan, läsa klart den spanska novellen (tre kapitel kvar), hinna påbörja min insändare, duscha och packa innan det är dags att krypa till kojs.

Imorgon blir det inga vanliga lektioner, för klassen ska till lund (igen) på studiebesök. efter det ska jag och Micke möta upp hans mamma, så ska vi fika tillsammans, kanske med han mormor med, sen gå på en shoppingtur, ser fram emot det! Stannar hos honom till måndag. Hoppas att jag hittar något som jag kan ha på mig på mickes kalas på lördag, fast plånboken vägrar låta mig köpa något. Hade inte det varit något, en levande plånbok? om plånboken känner att den är lite tom, så biter den en om man försöker sno åt sig pengarna eller korten, på det viset kan man bara inte köpa nåt ;D smart va?

men nej, nu måste jag plugga, men Chris Daughtry uppehåller mig..

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0