nämen hej!

har inte uppdaterat på ett tag, men jag har haft fullt upp med läxor och prov..
Har bara pluggat spanska, svenska, matte, kemi, spanska, svenska, matte, kemi, spanska, svenska, matte och kemi sen i söndags, så ni för ursäkta min dåliga uppdatering.

Annars då.. skola som vanligt, idrott på morgonen, men jag var inte alls pepp, har kännt mig helt nere hela dagen idag, + att jag har fått den äran att bära runt på en satans huvudverk. Slutade halv fem typ, så jag och bambi tog tåget kvart i fem, och jag var då hemma vid halv sex. Fixade mat till mig själv direkt, sen tog jag en huvudverkstablett och gick och lade mi i sängen till sju. Så nu sitter jag här med en massa texter på spanska, spansk ordbok, spansk novell, spanskahäftet, GAAH!  ska skriva en novellanalys till klockan 23.59 imorgon, och jag har två a4 kvar att översätta. YES...sen måste dem även renskrivas på datorn med 1.5 radavstånd osv..

Men nej, nu måste jag fortsätta med el traducción!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0