jävla förkylning!

yes, igår blev jag satans förkyld igen, skitjobbigt! bara en månad sen jag var det sist...
menmen. Micke följde med mig hem igår, och han stannar till måndag, sen ska jag hem till honom mån- ons. Har nämligen matteprov på onsdag och jag behöver hans hjälp big time! "som vanligt".
Jag&Micke har blivit så nyttiga av oss! inget godis alls igår, och endast några klunkar läsk. Istället för godis köpte vi clementiner, päron, mango, granatäpplen och kiwi. MUMS!
Idag gick vi upp vid tio, käkade frukost, spelade TV-spel, haha! x) och sen gick vi ut med hundarna och spelade en massa fotboll med dem i den sköna vädret. Efter det käkade vi lunch, sen drog han ut och sprang utan mig :( vi hade planerat att dra ut och springa tillsammans, men så blir jag fede förkyld såklart.. menmen.

Nu kom micke ut ur duschen, så snart ska vi börja plugga matte, kemi & jag spanska. WIHO!..

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0