internetet lever!

wiho! Rebecca is back!

Jag hoppas att ni blev nöjda över Mickes fina inlägg igår- ja, 5/6 gissade rätt på mickes kluring igår! Mitt internet har somsagt inte funkat som det ska sedan i lördags.
Menmen. Skola idag, 8.35-12.25. Hade halvtidsomdöme i spanskan, då jag låg på ett MVG- , helt otoligt!
Efter spanskan drog jag, gabbi, jenny och BJ till Espresso House för att käka snabbt, sen drog jag och Gabbi till Dalaplan för att fixa naglarna. Denna gången fick det bli svarta tippar för mig, med lite silvriga stjärnor- kanske inte jättesnyggt, men jag ska bara ha det i två veckor. Mina naglar växer så himla snabbt! efter fyra dagar hade jag redan 2 mm utväxt på nageln, så jag måste betala 200 spänn varannan vecka.. Men gabbi har turen på sin sida, för hon behöver bara gå var 4:de vecka nu.
Anyway, tog tåget vid kvart över fem, hade sällskap med hannispannis <3 hon ska faktiskt följa med mig den 7:de för att bygga naglar. Var hemma vid sju, då blev det käk direkt, och ikväll väntas det dusch, lite plugg och städning, för imorgon kommer miiickiiii hiit! :D

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0