I'm back!

åh, nu mår jag så himla bra! som ni vet åkte jag till Micke i lördags, så jag har varit hemma hos honom från lör- mån, så himla härligt! det känns verkligen som mitt andra hem. Vi har inte gjort så mycket, eftersom micke var helt död, han måste vända tillbaks dygnet nu efter resan, Thailand är ju sex timmar "före" oss. Men jag fick jättefina presenter av honom, fastän jag sa att han inte skulle köpa något. Jag fick en ursnygg adidas-tröja och jättefina smycken! bland annat armband, varav ett han låtit "specialtillverka", eftersom jag har så hiiimla smala handleder, så passar inga armband som finns i affärerna mig.. Så jag blev superglad för dom jag fick, sen fick jag även ett jättefint halsband <3 känns lite sådär..dumt.. att jag får sådana fina saker/födelsedagspresenter, och han får något "homemade- stuff" av mig, men aja, jag bjöd honom faktiskt på godis också.

I morse steg vi upp halv nio, eller ja, micke gjorde det, medan jag låg kvar och drygade till typ nio. Sedan visade det sig att hans mamma är ledig, så hon körde oss in till skolan 11.20 typ, så egentligen hade jag kunnat sova lite till..
Men dagen segade fram och när vi väl slutat satt jag&micke kvar och räknade matte i en timme typ, sen köpte vi scoones på espresso och efter det åkte vi hem, han till sig och jag till mig, buhu! :( men imorgon ska han faktiskt hem och sova hos miig, för vi måste verkligen plugga till kemiprovet som är på torsdag..

Ikväll ska jag duscha, packa skolböcker och kaaaaaaanske plugga lite spanska glosor och kemi, får se om jag orkar efter en timmes dusch, för hygien är faktiskt viktigt. sådeså.

PUSS! ♥
saknar min hannispannis! har inte sett henne på en vecka typ :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0