I'm alive!

..bara så att ni vet (:

hm.. somsagt så har jag varit hos micke hela helgen, supermysigt som vanligt!
blev lite shopping med hans föräldrar igår, då vi inhandlade en massa skor, ett par till mig, ett par till susanne och tre par till micke (!!) Jag ska visa mina nya, svarta tygskor från le coq sportif imorgon!
I fredags var hans föräldrar ute på landet och festade, då passade hans bror på att ha fest, kanske inte så skoj för mig och micke, men det gick.

Idag var NV08A&NV07A  på Lund univeritet för att kolla på en lasershow, och den var överball! Jag blev helt omringad av laser, precis som om amn är en hemlig agent och inte får nudda de röda strålarna. Det var verkligen skitcoolt!

Jag skulle egentligen ha unnat mig en löpar-runda idag, men min ipod var inte laddad, och den var inte klarladdad förrens vid åtta.. så det får bli imorgon istället. Beeptest på onsdag.
Det blir inget lång inlägg idag, för nu måste jag kila in i duschen.

PUSS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0