HALLELUJA!

NU ÄR ÄNTLIGEN DET ÄCKLIGA KEMIPROVET FÖRBI!
snacka om att jag är lycklig nu, när provet är över. Menmen, hur mår ni själva? ;D
Jag har varit dålig på att uppdatera nu på senaste tiden, men jag skyller på kemiprovet.
I tisdags följde micke med mig hem, så pluggade vi till provet tillsammans, sen sov han över, jag var tillochmed tvungen att strunta i säsongspremiären av Desperate Housewives...
Igår, onsdag, hade vi idrott, då visade alla grupper upp sin dans som de själva kommit på, vilket gick väldigt bra.
Sen skulle man även lära ut en del av dansen, vilket var väldigt kul! Efter idrotten kom Lilla micke på att han glömt sin kemibok hemma hos mig, vilket gjorde att han var tvungen att följa med mig hem igen, och sova över igen, men inget mig emot! :D
Så idag åkte vi in med min kära pappa till hans jobb vid tio i nio, så satt vi där och pluggade i en timme, och efter det tog vi tåget till skolan. Dagen flöt på och provet gick åt helvete.
Nu ikväll ska jag plugga en hel del, jag ska förbereda mig inför debatten imorgon, då jag ska vara MOT att sverige ska ta in fler flyktingar och jag känner mig bra förberedd! Sen ska jag även skriva klart min romananalys, sen måste jag ju också packa, ska spendera hela helgen hos Micke, då vi ska hålla på med vårt projekt om metallbindningar..
så jag är rädd för att det inte blir så värst mycket bloggande i helgen, men håll ut!



Nu ska jag fixa till min romanalys.

PUSSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0