eller är våren påväg eller?

Tja! allt bra med er? själv mår jag super, är lite trött och smått stressad bara (som vanligt).
Skola idag 8.00- 15.40. Dagen började med en trevlig tågresa med Linus & Hannispannis <3
Första lektionen var svenska, då vi bara skulle fixa med vår debattartikel/insändare, och efter det hade vi matte.
Efter matten var det dags för lunch, och då drog jag och bambi till espresso och käkade och sedan tog vi bussen till kirseberga för att ha idrott. Beeptest. Det gick åt helvete för mig, verkligen. När jag var på nivå fyra kände jag att mina vader började bränna igen så smått, och då lade jag av direkt, ville verkligen inte att de skulle bli så som det brukar. jag börjar bli lite rädd nu. Menmen, efter testet hade vi doppboll och freesbre, vilket är så himla kul! gosh, jag älskar idrott!
När idrotten var slut promenerade jag, bambi, martin och robin till tåget i strålande solsken! då kände jag att våren verkligen var påväg, men ack nej.. Nu är det helt grått utanför mitt fönster.

Nej nu måste jag plugga lite, skriver något inlägg till senare.

PUSS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0