allergi.

tjo, idag måste jag vara hemma från skolan. Skit också, jag som hade noll frånvaro denna terminen..
jag stannade hemma idag för att mitt ena öga är helt svullet, jag är helt rödfläckig i ansiktet och jag tänkte inte visa mig sådär i skolan. Min hud och mina ögon har varit helt cp sen lite innan julafton, och jag vet inte vad som hänt. Igår när jag kom hem från skolan vid halv sex, så käkade jag pommes & pizza, sen gick jag och lade mig- powenap, så kliade jag mig lite i ögonen så svullnade dom upp riktigt mycket, så jag och mamma åkte direkt till akuten i Ystad.
Sen idag träffade jag en underläkare som kollade på mig och skrev ut en salva- som jag vet INTE kommer hjälpa. Om en vecka ska jag dit på provtagning, för att se om jag är allergisk mot något, och om två veckor ska jag på återbesök.
Nu sitter jag och skriver på min spanska, eftersom jag inte hann klart med den igår.

hoppas ni får en skön helg!

PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Belinda

desamma gumman! krya på dig/ Mami :)

2009-03-20 @ 16:30:47
URL: http://thailack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0