AL FIN!

..är jag klar med min spanska novelanalys, men nu ska mina  2 ½ handskriva a4 bara renskrivas. fifan. Bara sådär tre dagar försenad. Menmen. Idag har byn's internet klyddat hela dagen, så jag snodde pappas dongel så att jag kunde få lite kontakt med omvärlden. (höhö). Vaknade vid lite över nio, av att mamma damsugade.. så jag steg upp och klädde på mig, käkade frukost och tog morgonrundan med hundarna. Resten av dagen har jag spenderat på mitt rum, då jag har räknat matte, gjort klart spanskan och fixat hippiekläder! mahaha, skolan ska ha en maskerad-dag den 31:e, och kära NV08A ska vara utklädda till greenpeace/hippies/flowepower. Jag hittade ett par bruna, lite smått utsvängde byxor i min garderob, en hippie-aktig tunika i mammas garderob (nyinköpt från lindex, haha!) och till det ska jag ha helt plattat hår, hårband runt huvudet, bruna sandaler/sommarskor och peacehalsband som jag ska skapa by myself. Imorgon ska jag hem till micke, då han ska göra mig till ett mattegeni! och han är faktiskt på god väg, faktiskt. Åker hem därifrån på onsdag.
Måste även säga att mina ögon ser väldigt friska ut nu, fast jag är fortfarande helt rynkig under dem..
Men jag blev lite sur att läkaren bara fokuserade på mina ögon, och inte skulderbladen, halsen, läpparna, armvecken och kinderna, som inte heller är helt friska.

Aja, jag hoppas att ni har haft en skön helg!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0