lördag.

jahapp, vad ska man hitta på idag?  jag är ensam hemma med mina vovsingar, och vi har tråkigt.
Funderar på att verkligen rensa min garderob på största allvar nu, dammsuga den och allt! men vi får se ;p
Har iallafall gjort en rolig sak idag, beställt två par skor!
              
lite läskigt att beställa skor över internet, då man inte kan prova dem, men ah, jag får hoppas att dem passar.
Det dumma är att jag inte hinner få dem innan skolavslutningen, så jag lär få gå med ett par platta, svarta ballerina + klänningen som jag hade på avslutningen i nian, kan det bli värre?

Menmen, skulle egentligen på fest igår, men den blev inställd, så jag, my och bambi krökade hemma hos mig istället, vilket inte var helt fel, men fest hade varit roligare.

aja, nu kom mamma hem, så nu får jag sysselsätta mig innan hon gör det.

PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Emilia♥

Åh så söta (: är allt bra me dig vännen?:'D

2009-06-29 @ 18:42:53
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0