nöjd.

just nu är jag så nöjd, och typ glad faktiskt.
var hemma vid halv sex idag, då blev det lite Tv och så, eftersom jag inte har någon läxa som behövs göras idag,
väldigt skönt! Blev lite mat också, & bråk med pappa, så efter det drog jag upp på mitt rum, då insåg jag att jag var arg
och väldigt uttråkad, och vad tycker jag är bäst att göra då? jo- dra ut och springa av sig allt! så jag tog på mig andra kläder, satte upp håret, in med hörlurarna i öronen, på med skorna och så bar det iväg. jJag trodde verkligen inte att
jag skulle orka så mycket som jag gjorde, trodde jag skulle klara max 300 meter i sträck, sen vara tvungen att stanna eller börja gå, MEN ICKE! Rebecca sprang hela rundan utan att stanna eller börja gå, utan att få ett sånt hemskt håll :D helt stolt över mig själv! fast efteråt fick jag en fruktansvärd blodsmak i munnen, men det gör inget. Så jag har bestämt mig för att dra ut och springa imorgon igen, på morgonen, SKÖNT!
Sen har jag bestämt mig för att lägga mig tidigt ikväll, senast kvart över tio!

detta inlägget var egentligen allmänt onödigt, men lilla hanna tyckte att jag är kass på att uppdatera
- vilket jag fullständigt håller med om ^^
och jag vet inte om jag kommer ha tillgång till någon dator på ett tag nu, för imorgon efter skolan drar jag hem till kära micke och sover över där till lördag, sen på lördagen ska vi båda på öppet hus på vår skola, JENSEN gymnasium malmö, och då får jag även träffa min älskade hanna <3 sen efter öppet hus åker jag hem, för mamma har kalas hemma, sen åker jag med mormor&morfar hem och stannar där hela veckan (:


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0