lördag.

Hej allihopa, allt bra med er?  själv mår jag hyffsat bra, har nyss stigit upp ur sängen så jag är dock lite trött ^^
Idag ska jag för det mesta ta det lugnt, packa lite & duscha, men ikväll vid halv nio ska jag ta tåget till Malmö,
ska träffa min favorit, sen sova över hos honom till imorgon, mysigt värre. Sen på måndag åkter jag till mormor&morfar på förmiddagen, och stannar där till torsdags kväll, så jag kommer inte kunna blogga på ett tag, men jag ska försöka få ihop ett snabbt inlägg innan jag drar!
I går träffade jag andy, victor & my, väldigt längesen vi alla fyra var tillsammans,  fantastic four <3 men vi var hemma hos andy och kollade film&så, trevligt. Pappa hämtade mig vid tio i elva.

Sen måste jag bara säga att jag saknar min älskade h'nyremo!
nästan en vecka sedan vi sågs, men det känns som en evighet.
Hon är så himla bra på alla sätt&vis, hon förstår mig verkligen.
 Är så glad att jag har henne. <3

PUSS!


på fyra månader har vi varit med om väldigt mycket,
både bra & dåliga saker. Men vår vänskap som är så
stark, kommer aldrig att förstöras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0