iskallt!

tjo!
Blev ingen sovmorgon idag, eftersom det var min tur att gå på "morgonrundan" med hundarna..
och det var riktigt kallt ute, mina ögon började rinna, så blev det iskallt runt om ögonen, hemskt!
men det är ändå en mysig kyla, inte en sån äcklig höstkyla..men jag skulle ändå vilja ha snö nu..
Nog babblat om kyla! snart kommer mormor&morfar för att hämta mig, om exakt tio minuter, wiie! längtar efter mormors
goda mat, jag svär- inte ens den bästa kocken i världen kan laga lika god mat som min mormor!
jag och min bror önskade oss tillochmed mormors mat i födelsedagspresent förra året, haha ^^
Fast efter varje gång jag kommer hem från mormor och morfar så har jag gått upp två kilo och
mina byxor känns ovanligt trånga, så jag kommer nog få rulla till skolan på torsdag, höhö.

Menmen, nu ska jag fixa det sista sen kommer m&m.
ha det fint alla!

PUSS!


antingen ger ni mig sommar, eller snö!

Kommentarer
Postat av: Belinda

Jag kan rulla med dig gumman :)

2009-01-05 @ 13:37:23
URL: http://thailack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0