I'm back!

Nu  har jag fixat hit min dator, hem till mormor och morfar, så nu är mitt rum här komplett ^^
lite lyxigt att ha ett eget rum hos sina morföräldrar tycker jag, väldigt skönt om jag säger som så.
Nu har jag inte bloggat på ett tag, eftersom jag har bott hos mormor&morfar i en vecka, och det vet ni om.
Det har inte alls hänt mycket, mer än att jag gått upp säkert fem kilo, jag vågar inte ställa mig på vågen,
kommer troligtvis att dö av chock! menmen,,
Igår tog jag bussen in till centralen, där jag mötte upp min älskade micke, så drog vi på bio, såg YesMan- tummen upp!
Sen tog jag bussen hem till mormor&morfar igen vid halv tio-tiden.
Och idag, söndag, så blev det en födelsedagslunch på fars hatt med familjen, mormor, morfar&farrmor,
 eftersom mormor fyllde år i torsdags. Efter det så åkte vi hem till mitt "riktiga" hem, där vi åt tårta.
Jag packade en bag fylld med nya kläder & skolböcker + min dator, eftersom jag ska bo hos
 mormor och morfar en vecka till. Ikväll ska jag bara kolla lite på Tv och sen ska jag lägga mig tidigt,
 skolan börjar halv tio imorgon, så det blir ändå en liten sovmorgon- till sju, och dagen kommer bara bestå av
 matte & kemi.  Nu har jag bara svammlat om en massa onödiga saker, så jag ska gå och vara lite social nu.

Ha det fint.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0