Gott Nytt år.

tjenis.
Nyårsfest hos Louise igår/morse, trevligt värre! en massa dans, musik, prat, kassler & ostbågar ^^
Somnade vid fem, och vaknade tio, då steg jag upp och hjälpte folket att städa.
Var hemma vid halv-två tiden.

jag hade skrivit en lång text om hur överskattat nyår är, men såklart så strejkade internetet, så ni slipper läsa den långa texten, "tyvärr" .

----------



 

det känns som om jag kommer gå isönder snart, efter så många smällar och ord som mitt skal tagit emot.
efter alla plågsamma år, alla hemska år, jag vet att det inte kommer gå över bara för att det är nytt år nu,
så bortsett från vissa andra så ser jag verkligen inte fram emot 2009, ett nytt år med nya tag, nya & bättre upplevelser..
men snart så, det är bara till att vänta, det kommer ske vilken sekund som helst, och jag kan inte mer än att längta.


Kommentarer
Postat av: din skitunge.

jag vet inte vad jag ska säga, mer än att jag alltid finns här för dig, ställer upp på vad som helst för allt jag vill är att du ska må bra sunshiine. <3

2009-01-01 @ 20:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0