...

Jag trodde verkligen att allt skulle bli bättre om jag bara fick komma ifrån dig ett tag,
jag trodde verkligen det, för allt kändes helt okej senast.
Men icke, jag hade helt fel, så fel som man någonsin kan ha. Du gör inget för att förbättra dig,
det är precis som om du tycker om att vara en självisk, bossig hagga med kontrollbehov.
Detta här har fått mig att inse, att ingenting kan förbättras i detta läget, det kommer alltid
att vara såhär, för du inser inte hur dålig du är, hur dåligt det är, du vill inte göra något åt det.



--------
vet att jag skulle ha skrivit om min & Clara's brillianta Badkläds idé,
men jag hann aldrig igår och nu är jag inte på humör, men det kommer snart mina vänner, snart!
men nu ska jag se på antikrundan med mormor&morfar.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0