en övertrött & överglad rebecca!

ni kan inte tro vad som hänt! aah, jag är fortfarande i chocktillstånd.
men jag läste nyss mitt halvtidsomdöme i spanskan, och när jag läser att jag ligger på en väl- godkänd nivå,
håller jag på att tuppa av! Jag fasade verkligen inför spanskan på gymnasiet, eftersom jag har haft tre olika
spansklärare som verkligen har varit urdåliga! två av dom kommer ifrån chile&cuba, och om man har spanska
som modersmål och vet vad man snackar om, så borde man väl vara en grymt bra lärare? men icke..
Men min nuvaranda lärare, johanna, är från småland och hon är bäst! Så nu när hon säger att jag ligger på
en VG- nivå, kan jag inget annat än att bli stolt över mig själv för en gångs skull- men till råga på allt, så skrev hon
även att jag har goda möjligheter till att nå ett MVG, och jag lovar- min haka fick smaka på mormor&morfars matta!
Det är helt sinnessjukt! det enda jag behöver göra är att få bra resultat på allt det muntliga, så har jag spikat ett MVG!
Ah, jag kan fortfarande inte fatta att det är sant, men jo.. det är det, helt otroligt.

menmen
skola idag som vanligt, 8.05-12.20, efter det blev det käk på La empanada, och då delade jag såklart en stoooor tallrik med chickenuggets & pommes med min älskade micke, som förövrigt åker till Thailand om 29 dagar...............................
det kommer bli tufft att vara utan honom i 16 dagar...
AANYWAY! mormor hämtade mig vid värnhem klockan två, så åkte vi tillbaka till bara och handlade, sen hemåt.
Ikväll blir det duschen & TV:n för min del, och kaaaaanske spanskaläxan om jag orkar, den ska inte lämnas in
förrens på torsdag, så har gott om tid ^^ höhö.. känner att jag inte kommer lyckas ta tag i mina läxor i god tid denna
terminen iheller, men det går kanske ändå.

Nej, nu ska jag käka upp mitt Mars som jag fick av morfar, sen ska jag hoppa in i duschen,
och efter det ska jag kränga semlor med mormor&morfar, sen vid åtta ska jag se på
top model 11 & shear genius, + kränga en massa chips
usch så onyttig jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0