trött.

Nu har jag pluggat klart, eller egentligen inte..
Gjorde bara matteläxan, och 3/23 uppgifter i kemin, resten fattade jag verkligen inte, samma som med spanskan.
Har varit en lång skoldag, 8.00- 14.40, skrev lite fel innan, skulle egentligen sluta tre.
Under sista lektionen så lyckades Belinda lura mig! jag satt med ryggen mot dörren, så plötsligt utbrister hon "MIICKE!"
precis så som hon brukar säga till Micke i klassen (som är i thailand nu). Jag vänder huvudet snabbt bakåt, för jag trodde för en sekund att min Micke hade kommit hem från Thailand tre dagar förtidigt, så är det en annan micke som står bakom mig.. och gissa vad som händer?! JAG BÖRJAR GRÅTA! helt jävla sjukt, det bara exploderade och jag skrattade samtidigt som ögonen blev alldelses tårfyllda, sen kunde jag inte sluta! x) jag antar att jag saknar micke lite, eller?
Aja, sen hade vi PP i fem minuter och efter det tog jag, stampe och erol bussen till värnhem.

och nu ska jag hoppa in i duschen, sen grey's och sängen direkt efter det.

PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha sorry! <3

2009-02-25 @ 19:27:18
URL: http://thailack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0