trött, frusen, deppig, glad.

Jo, orden i rubriken beskriver mig väldigt bra just nu. Jag sitter här och kan knappt hålla ögonen öppna- efter två stycken kl. 06.00 uppstigningar i rad, jag sitter även och skakar och mina händer är iskalla. Sen är jag väldigt deppig också, för att just nu sitter mitt kära hjärta på ett flyg, påväg till Thailand, och han kommer vara ifrån mig i 17 dagar.. Jag kunde knappt hålla mig från tårar innan idag då vi sade hejdå och omfamnade varandra hårt. Usch.
Men sen är jag även glad, dels för att jag är klar med spanskaläxan och läsloggen, och för att jag fick en väldigt trevlig tåg-dejt med min solstråle hanna! <3 + att vi ska luncha imorgon, MYS!

menmen, har inte bloggat sen i söndag, och det är bara för att jag har spenderat min måndag, tisdag & onsdag hemma hos micke och hans familj, så himla underbart! Men jag åkte hem till honom efter skolan i måndags, och han var fortfarande inte helt frisk, han såg helt hängig ut, och jag blev helt orolig. Men han lyckades släpa sig till skolan igår, och idag, och det trodde jag verkligen inte, för han hade feber igårkväll, men sen var han ändå mycket bättre idag! :) och det är ju tur, för det hade inte varit det roligaste att sitta på ett flyg påväg till Thailand med hög feber och frossa.

Idag hade jag matteprov i matte B, det gick åt helvete, fast jag vet att jag kan det, jag blir så irriterad att precis ALLT försvinner såfort jag sätter pennan mot pappret och ska lösa en svår ekvation med hjälp av kvadreringsregeln, ORH!
men jag kommer lyckas mycket bättre på omprovet. Efter matten drog jag och micke till espresso och köpte med oss lunch som vi käkade på bussen påväg hem till honom, eftersom vi hade 3 ½ timmes "håla" mellan matten och idrotten, för idrotten blev flyttad en timme frammåt, för kockums var inte ledigt för ens då, och vi skulle ju åka skidskor!
Men väl hemma hos micke packade han det sista medan jag satt i hans säng och kelade med hans mysiga katt Trisse. När hans pappa skulle köra oss till Kockums, så kommer hans mamma och kramar om mig och säger "grattis i förskott", sen bjöd hon hem mig till dom igen den 28:de, längtar!
Väl inne på Kockums snörade alla på sig skridskorna och gav sig ut på isen, och jag snor ett ord av Belinda (Thailack.blogg.se), det var rena rama KOMEDIN! alla trillade åt höger och vänster och oranga koner flög runt överallt på isen. det var riktigt rolig.

Men nej, nu ska jag sova.
skola imorgon 8.35-12.25.
& imorgon ska jag visa er min nya ursnygga adidas tröja som jag köpte igår!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Belinda

Hahaha komedi! xD

2009-02-12 @ 00:05:18
URL: http://thailack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0