Torsdagsregn.

tjo, nu sitter jag här, helt slut såklart.. är lite rädd, för jag har lyckats smitta mormor&morfar med vars en fet förkylning. så morfar ligger i sängen och hostar och fryser nu..
Menmen, skola idag så klart, hände inget speciellt på denna korta dag, 8.40-12.15. Fick sällskap av Michael på bussen till Värnhem, trevligt värre! sen fick jag vänta på den vanligt försenade gula bussen.
Ikväll ska jag.. chilla som fan! eftersom den värsta skoldagen på veckan är över, men jag ska kanske ta mig an matteläxan också, får se.
Hoppas ni inte dog allt för mycket av mitt allmänt tråkiga, konstiga och onödiga inlägg, men ja är trött.

PUSS! ♥
Imorgon börjar jag halv tio, sovmorgon till halv åtta <3

Kommentarer
Postat av: R I V E T S

åh så himla fin blogg sötnos! :)

2009-02-26 @ 19:41:30
URL: http://rivets.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så hemskt mycket du (: och detsamma!

2009-02-26 @ 20:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0