tjo

Vaknade väldigt tidigt idag. halv nio.. men jag steg inte upp förrens vid halv elva, då käkade jag frukost- min älskade fil med havrefras <3 LOVE IT! sen degade jag bara framför TV:n, men när jag inte orkade det mer så började jag göra lite nytta, jag damsugade mitt rum, plockade undan i min överfulla garderob, gick ut med hundarna, skottade, fixade fika till mig, mamma & bror, för dom var iväg och handlade i Malmö.´
Sen nu sitter jag här och snackar med min vän Jesper på msn, polisen har lagt ner fallen då han och två av mina andra kompisar blev slagna/misshandlade av en äcklig pundare.
Dom har lagt ner fallet för det var brist på bevis, så 5-6 vittnen, blodig näsa & tröja och stulen mobil räckte visst inte nej..idioter. Dom kunde även inte sätta dit pundaren som gjorde det, för han "kommer inte ihåg" något, nej såfan heller, han var ju HÖG! dom sa även att vittnena inte är mycket till hjälp nu, eftersom det gått en tid sen det var. Allt hände för nästan ett år sedan, valborg, så det är ju inte konstigt om vittnena eller misshandlaren inte kommer ihåg, men det hade dom gjort om polisen tagit tag i det direkt! och detta fick Jesper reda på av dom andra två killarna som också blivit misshandlade, dom hade fått brev hem om att fallen lagts ner, men inte jesper. Är polisen bara lata? har dom inte tid?  jag förstår inte vad deras problem är! Ska dom bara ignorera detta, då tre killar blev misshandlade/slagna av en och samma kille som har gjort så jävla mycket skit + att han är straffmyndig, dom hade kunnat fälla honom på nolltid, om dom bara ansträngt sig.
ORH, jag blir så himla arg! just därför som jag funderar starkt på att bli polis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0