Tips.

Nu till vintern brukar jag alltid bli så himla torr i ansiktet, speciellt på läpparna och runt ögonen. Eftersom jag verkligen hatar det, så har jag prövat en massa olika lypsyl bl.a. för att fixa de torra områdena.
Och jag kan säga som så, VASELINE är lösningen på alla problem!  Jag använder det på läpparna, runt ögonen, och på vissa ställen i ansiktet, och det är rena magin! man kan tillochmed använda det som sminkborttagningen och kleta in det i sina slitna hårtoppar. Så om ni har samma problem som jag, skit i alla lypsyl och köp en burk Vaseline,
15-20 kronor för en stor burk, finns i matbutiker och även på apoteket.
Sen funkar också försvarets hudsalva väldigt bra, eftersom det inte innehåller något vatten, som NIVEA cremen gör.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0