soool.

Underbart väder idag igen, överskönt!
Känns lite dumt att jag inte är ute och njuter av det, men äsch, jag gick faktiskt en runda med hundarna i morse på en halvtimme, det får räcka. Annars idag.. hm.. jag har kollat på TV, målat naglarna, ätit, gosat med djuren- alltså inget ovanligt. Funderar på att börja med min romananalys, men det är faktiskt 11 dagar kvar tills den ska vara inlämnad, så jag kan ta det lugnt (kommer sluta med att jag gör den i sista minuten).
Jag funderar på om jag ska fota min nya frillz och lägga ut en bild här, men jag vet att några i klassen läser min blogg, och jag vill att det ska bli som en liten överraskning på måndag i skolan, för dom är ju sååååååå nyfika "kanske inte (; "
men jag får se hur jag gör.

PUSS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0