sol sol sol!

ÅH! visst är det helt underbart väder ute? så himla häligt. Just nu känns allt så himla bra, min saknad efter Micke har ersatts med en längtan istället, för han är snart hemma!

Mysig skoldag idag igen, hade först lite coachtid och mental träning, sen matte, och sist svenska. Snackade om vår maskerad-dag, och dne klassen som har bäst tema, vinner, HEJA NV08A! Någon som har ett förslag på kick-ass tema? Efter det blev det såklart Espresso House med några töser från klassen, men jag stannade inte så länge.
Tog bussen till värnhem, sen bussen hem till mormor&morfar. Nu är båda två jättesjuka.. och såklart väller alla skuldkänslorna upp inom mig. typiskt.
Gabbi har lånat ut sin "om jag kunde drömma" till mig, supersnällt! så jag har suttit och läst lite i den nu, men jag är egentligen alldeles för trött för att läsa nu.
Pappa kommer och hämtar mig vid sju-tiden, så ska han äta här, sen åker vi hem. Väl hemma ska fixa med Mickes present, och packa lite inför imorgon. wiho! han kommer faktiskt hem om inte mindre än 16 ½ timme, gud vad jag längtar efter min lilla tönt ♥
Åker väl hem till honom vid 12-tiden imorgon skulle jag tro.
Nej nu ska jag hjälpa mormor lite med maten! (:
vi hörs ikväll.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0