skola.

Nu sitter jag i skolan och har svenska, 20 minuter kvar på den två timmar långa lektionen, men det är chill, sitter mest och snackar istället för att skriva på min romananalys. Fast inlämningen för romananalysen har flyttas fram en vecka, så jäkla skönt! Fast jag är snart klar egentligen, men nu kan jag lämna den ett tag och fixa med mina andra läxor. Har ju struntat i vissa läxor för att jag skulle ha skrivit klart den jävla romananalysen. Men aja, om25 minuter har vi matte i 1 ½ timme, och sen blir det lunch på TimeOut, sen teori på idrotten i en timme tror jag.
Slutar 14.00.

Får väl hoppas på att jag hinner skriva några inlägg till när jag är hemma, men jag vet inte om jag hinner. Är hemma vid tre, då blir det till att plugga Kemi, spanska och matte, efter det blir det käk, sen duschen. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll, och hoppas på att jag somnar, fast jag fick faktiskt lite över sju timmars sömn inatt.

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0