Shululu.

En till stråålande dag! tre dagar på raken, det tycker jag om, för så brukar det knappt vara på sommaren ens.
menmen. Gårdagen var väldigt trevlig, vi blev bjudna på en thailändsk gryta med ris, sen till efterrätt blev det en chokladpudding/mousse med små bitar mörk choklad i, med grädde, supergott! men så himla mäktigt.
Resten av kvällen spenderades i en av killarnas rum, där vi spelade det nya GH med trummor, bas, gitarr & sång, med moi vid micken ^^ det var riktigt roligt, och för en gångs skull var det låtar man kände igen. Vi kollade även på melodifestivalen, och min favorit var 1000 miles, med HEAT, och är det någon mer än jag som inte kunde sluta glo på en av killarnas vita tights där hela per-niclas syntes?! herregud. Och sen Amy.. själv tycker jag inte att hon passar in i stora melodifestivalen, fastän hon är 16..jag tycker hon är så barnslig på något vis.
Aja, vi var inte hemma igen förrens halv ett, och då blev det sängen direkt, och jag somnade lyckligtvis bums.

Idag ska jag nog läsa i min bok, som jag måste bli klar med snart, sen ska jag kanske ringa efter en jobbintervju, men jag tror jag väntar med det till imorgon, jag får se.

Jag fick även ett sms av min grymt saknade Micke idag! guud så glad jag blev!

Ni får ha en superbra dag alla.

PUSS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0