OORHH!

jag blir så himla frustrerad!
det är något fel på mina smalben nu, seriöst.
För någon vecka sedan då jag var på S.A.T.S och tränade lite, så sprang jag på rullbandet i ca. 30 minuter i början, sen efter det fick jag en sån äcklig, brännande känsla i knäna, men jag trodde det bara var för att jag hade sprungit på rullband, men icke! igår när jag var ute och sprang en runda, så började den äckliga, brännande känslan komma tillbaka, fast i smalbenen/vaderna, det gjorde så himla ont så jag kunde knappt springa. Jag trodde såklart att det skulle vara bättre idag när jag sprang, men nej, inte det iheller! Just nu sitter jag här med brännande vader, så jäkla obehagligt, men jag hoppas verkligen att det går över, annars kommer jag bli orolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0