nu märks det att jag går NV.. lite iallafall.

Hej alla söta läsare, allt bra med er? själv så är jag.. hm... trött, stressad & förkyld (och inte lite iheller).
Supermysig dag i skolan, eller ja, alla dagar är ju det, men idag var det något extra. På svenskan satt vi och snackade om allt mellan himmel och jord, medan solen sken utanför klassrumsfönstret. Sista lekionen jag hade var spanska, där fick jag tillbaka två "arbeten"- en Resumé och sammanfattning på spanska, och jag fick bannemig MVG på båda! Spanska är det ämnet som jag har fått flest MVG i nu första året på gymnasiet, vilket är väldigt konstig, då jag känner att spanskan är något så otroligt svårt. Men det är alltid kul att få MVG, ellerhur?
Menmen. Efter språket stack jag, gabbi & jenny till espresso house för att käka något snabbt innan jag & gabbi skulle iväg ovh bygga naglar. Träffade Hanna & Micke där, trevligt som vanligt. Jag fick även min födelsedagspresent av Hanna (a) supersnygga örhängen och matchande örhängen, och jag blev väldigt glad, eftersom jag älskar smycken!
Halv två fick jag mina naglar fixade, sen var det Gabbis tur, och det blev supersnyggt! har tyvärr ingen bild, min kamera är hemma (är hos mormor&morfar nu) och jag har inte någon sladd till mobilen med mig, men jag lovar att visa såfort jag fixat en bild. Vi var klara där vid halv fem typ, så efter det åkte jag till värnhem och tog sean bussen hem till m&m.
Mormors supergoda lax med ris&sås var framdukat när jag kom hem. MUMS!

Denna & nästa vecka har jag faktiskt mycket i skolan, faktiskt! Trodde att jag alltid skulle ha mycket eftersom jag går NV- programet, men icke!

Ons: matteläxa & "särskrivningsord" i svenskan.
Tors: matteläxa, 23 uppgifter i Kemin & spanska dativ-ackusativobjekt.
Fre: matteläxa.
Lör: -
Sön: Romananalys ska vara inlämnad
tors 5/3: kemiprov

och det kommer naturligtvis att fyllas på mer.

men nej nu måste jag sova, måste ha sömn! jag har sovit så himla dåligt de två senaste nätterna, hemskt!
Men jag hade egentligen velat berätta lite om mitt & min morbrors samtal i telefon nu ikväll, men ni får tyvärr klara er utan det, too baaad.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ojdå :O rebecca har äntligen lite o plugga (;

2009-02-24 @ 23:04:21
URL: http://erdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0