nu har lovet börjat!

åh äntligen! det ska bli så himla skönt med lov nu, och som det ser ut nu har jag faktiskt rätt så mycket inplanerat:

♥ Middag hos kusinerna.
♥ Träffa Hanna.
♥ Teater, Jesus Christ Superstar.
♥ Fylla år.
♥ Födelsedagskalas för mig.
♥ Presentshopping till Hanna & Micke.
♥ Klippa mig & färga håret.
♥ Träffa Linus.
♥ Läsa min bok & skriva en romananalys, även räkna matte.

skönt att jag har något att göra iallafall.

Skolan idag var helt okej, vi gjorde inte så mycket. På coachtiden så satt vi i grupper och disskuterrade vad som krävdes för att en vän skulle vara en vän osv. På matten läste vi tre sidor med mattetal, och ingen förstod, sen kollade vi lite på bilder som Matteläraren letat upp, och det var bilder på extrema nöjes-attraktioner, helt sjukt. Sen hade vi svenska, och då gick vi en tipsrunda, sen satt jag bara och läste. När skolan hade slutat vid 13.10, så drog jag och några klasskompisar till Espresso House för att äta, sen blev det tåget hem med Andy 14.15, och sen hämtade pappa upp mig vid tåget.

Men jag hoppas att ni får en skön helg!

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0