nu är jag 17!

nu, halv tre, blir jag 17. Men som sagt- ingen speciell ålder, bara ett år närmare 18 (;
Ska bara ta det lugnt idag, kanske skämma bort mig med hårvård och nagelvård?
Imorse väcktes jag av familjens sång:

"vad är det för en dag?
det är en snöig dag
nej det är ingen snöig dag för det är rebeccas födelsedag
hurra hurra!"

Jag blev överlycklig för mina presenter;
♥ mitt underbara favorit shampoo&balsam
♥ en påse godis
♥ ett choklad
♥ jordgubbsdoftande värmeljus
♥ 700 kronor
♥ värmeskydd till håret

aah, jag bara älskar att FÅ saker som jag behöver!
mitt shampoo är nästan slut- jag fick nytt nu,
jag har lovat mig själv att ta bättre hand om mitt hår, därav ha värmeskydd när jag plattar,
men jag hade inte råd att köpa det.
Det är helg, då måste man ha godis!
Sen hade jag inga pengar, nu har jag!

UNDERBART! ♥


vill även tacka mina underbara vänner för alla söta gratulationer <3

Kommentarer
Postat av: e

gillar den bilden !

2009-02-23 @ 19:51:49
URL: http://erdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0