mysig söndagskväll.

jag tycker att jag har varit väldigt social idag faktiskt, istället för att ha suttit och ugglat framför datorn, så har jag hjälpt pappa i köket, dukat inför middagen, kollat på TV med mamma och visat skor på olika hemsidor, varit ute med hundarna, men sen har jag även suttit instängd på mitt rum och läst min bok i nästan tre timmar, så nu är den äntligen slut! bara romananalysen kvar. Sen snart ska jag gå ner och ta mig en skål ostbågar och sätta mig framför TV:n och kolla på Kingdom of heaven, fast den filmen är inte jättebra, jag ser den bara för att min älskade Orlando Bloom är med där ♥
jag har varit helt förälskad i honom sen jag såg den första Sagan om ringen filmen, och det var ju ett par år sedan.
Men ni måste hålla med mig om att han är snygg, riktigt snygg!

Isch, jag ringde inte efter jobbintervjun idag, oh!  jag blir så sur på mig själv för att jag inte "vågar",
men imorgon SKA jag göra det, jag MÅSTE göra det!

menmen, nu ska jag hitta på något annat att fördröja tiden med tills min älskling visas på TV.

PUSS! ♥


Kommentarer
Postat av: erdal

vadå för jobb lingling? :)

2009-02-16 @ 12:51:24
URL: http://erdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0