Måndag.

Skola idag, 09.30- 13.00- JAG ÄLSKAR MÅNDAGAR!
menmen, kom till skolan vid kvart över nio, och jag skrämde bambi med min nya frisyr :( men alla andra tyckte att den var jättefin, så glad jag blev! Hade först matte, då gick vi igenom något nytt såklart, men jag fattar det! iallafall när matteläraren går igenom det. Fast jag lämnade lektionen minst tio gånger för att gå till toan för att snyta mig x) Sen hade vi Kemi, då vi fick tillbaka våra prov som vi gjorde för... hm.. en månad sen kanske? och jag fick bannemig MVG! helt otroligt! första provet som jag har fått mvg på i gymnasiet, så jag är superglad!
Det var riktigt kul att träffa klassen igen, och det är sjukt så bra jag trivs! fast jag saknar Micke nu för den delen.. men han kommer hem om fem dagar :')
Efter skolan så drog jag, gabbi, jenny & eroool till EH för att käka, sen tog jag & erol bussen tillsammans till Värnhem, och påvägen snackade vi om hans framtida fru som han träffade i USA när han var där förra veckan, så gulligt!
Missade bussen till Bara med några sekunder, så jag fick vänta i en halvtimme på nästa, så jag var hemma hos mormor och morfar vid tre-tiden.
Och nu sitter jag här och skriver på min äckliga romananalys, men jag filosoferar mest om det verkligen finns något som är mer tråkigt än att skriva en romananalys på tre dataskrivna?
Aja, det måste göras!
Imorgon börjar jag 08.05, ISCH! vilket innebär uppstigning senast 06.00. Men efter skolan ska iallafall jag & Gabbi G dra och bygga naglar, det kommer bli så fiint!

Igårkväll försökte mormor tvinga i mig världens äckligaste hostmedicin, jag slår vad om att kattpiss, hundspya & råa möss smakar 1000 gånger bättre än vad den äckliga medicinen gör!
Kände mig som en femåring iallafall, mormor tjatade men jag sa "nej jag vill inte! jag är hellre sjuk i en månad" x)
Hon sa att jag skulle somna gott av den, och det kanske var sant, och bara för att jag inte tog den, så somnade jag inte förrens klockan tre i "morse".. sen väckte mormor mig klockan sju, alltså fyra timmars sömn, så jag är rääätt så trött nu ja.

menmen, nu ska jag försöka fortsätta på min romananalys, sen packa väskan inför morgondagen, och försöka komma i bingen tidigt.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0