lördag.

hej alla! har inte skrivit på ett tag, förlåt! Jag har nyss tittat på melodifestivalen, någon mer än jag som tyckte det var lite klyddigt? låten "tick tock" var iallafall min favorit,och den hade nog lyckats bra i eurovision song contest, synd att den inte kom till globen. Vilken låt tyckte ni om? Jag ser fram emot deltävlingen då BWO ska medverka, dom lyckas alltid knepa ihop ett suveränt bidrag tycker jag!
 
Idag skulle egentligen min kära vän Micke ha kommit hit, men just nu ligger han hemma i feber :/ usch! hoppas han blir frisk till måndag, måste ju verkligen hinna träffa honom innan han far till Thailand.. Så eftersom jag inte fick besök idag, har jag faktiskt rensat ur alla lådor i mitt rum, för jag är en sådan person som sparar på ALLT, och vill helst inte slänga det, för jag kan ju kanske ha nytta för det i framtiden, men nu är det slut med det! Jag fyllde hela min papperskorg med småkraffs, tre plastpåsar med kläder som jag ska lägga i UFF tunnan, rensat bland min alla 1000 pennnor, jag har gjort spanskaläxan och räknat lite matte, sen har jag faktiskt varit ute och sprungit, härligt!

Imorgon får vi "gäster" vid två-tiden, alltså sovmorgon för min del <3
jag kommer även hålla tummarna för att micke ska bli frisk till måndag, annars får jag panik.
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0