kalas för lillebror.

nu har alla gäster åkt hem, lite skönt ändå. Det blev en jäkla massa kakor & tårt-ätande, mamma hade bakat muffins, hallongrottor och sockerkaka, pappade hade bakat någon nötkaka och mormor hade med sig havreflarn med & utan choklad, + en 100% hemmagjord tårta, så man kan ju säga att jag är en aningen mätt, och ändå sitter jag här och kränger i mig chips, höhö..
min bror fick lite presenter också såklart, en morgonrock, tidning, 200 kronor, en bok, tröjor, konsertbiljett och kalsonger av mig. Han fyllde 15, så på kortet från mig hade jag skrivit "nu när du är byxmyndig, så måste du tänka på hur du ser ut under jeansen också" och det tyckte alla var så himla bra skrivet ;p

     
några bilder från kalaset.

------------

Jag fick även en tidig födelsedagspresent av farmor, en biljett & plansh) till Jesus Christ Superstar.
det kommer bli så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0