jo, min nya frilla..

Jag måste bara berätta vad några sa om min nya frisyr idag!

Mustafa:  I like the colour, it's really nice, but you have cut it to much! You look like one of the lesbian girls in TATU.

Bambi: ÅÅH SHIT!  JAG TRODDE DET VAR NÅGON ANNAN JAG VÄNDE PÅ! FAN VAD OVANT!

Tamin: färgen matchar dina ögon, "följt av en sång"

Bellie: AH SÅ GULLIG!

Erol: SÅ GULLIG! Min andra fru ska vara rödhårig vare sig hon vill eller inte kommer hon vakna upp med den färgen.

det var bara några av alla reaktioner jag fick idag, men åh,  jag älskar förändringar!
om en- två månader blir det orange/rött! "som på bilden"


Kommentarer
Postat av: e

HAHAH vilka kommentarer :D!

2009-02-23 @ 20:52:59
URL: http://erdal.blogg.se/
Postat av: Belinda

Men mustafa e konstig! Jag har märkt att han nt har ngn bra smak på tjejer heller!

Bambi är den förvirrande bambin han e!:P

Tamin är konstig! hahaha xD

Min kommentar stämmer bäst!

Erol tar droger!



Du e alltid gullig Rebecca! Min lilla gullegrisbäbis nöff nöff, mami love u! <3 :D

2009-02-24 @ 18:50:10
URL: http://thailack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0