jag älskar snö.

hej!
skola idag då, vilket var väldigt chill. Hade först matte i en timme, då vi bara utvärderade provet och läraren typ, och hade MT, skönt ändå. Sen hade vi Kemi, då skulle vi bara fortsätta på våra arbeten om bindningar, höhö.. någon som är Pro på metallbindningar som kan ge mig fakta som tar 10 minuter att berätta? Aja, efter Kemin hade jag spanska, vilket gick superbra! jag fick väldigt bra feedback på min filmresumé och jag blev klar med min spanska dikt, så jag slipper tänka på den under lovet. Kanske lyckas jag få ett MVG som min lärare tror? we'll see.
Efter spanskan mötte jag min favorit Hanna, Micke och två andra tjejer från hannas klass, så drog vi och käkade på espresso house, mysigt värre. Sen tog jag tåget vid kvart över ett, och när jag var framme drog jag till mammas jobb, sen körde vi till Action Sportstore för att köpa tennisbollar till min "jack-torktummling", den är ju faktiskt i stort behov av en tvätt nu, den har nämligen fått en ny färg, Brun- istället för vit! 15 spänn för en tennisboll! är det verkligen billigt?
Väl hemma gick jag ut med hundarna, sen blev jag så inspirerad av alla fina istappar, så jag gav mig ut på en foto-tur i trädgården "lägger upp bilderna senare ikväll". Efter det blev det mys med glass framför TV:n.


vaniljglass med chokladsås och havrefras.

Vid tre-tiden fick jag även ett sms från Micke, där stod att han var i Bankok, och där var varm&skönt,
och att klockan var runt nio på kvällen.

jag saknar honom.

PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0