dumma mig.

har varit liiite slarvig med att blogga, så nu ska jag ge er en uppdatering.

Idag: upp vid nio, gjorde mig i ordning, sen åkte jag in till Skurup för att göra ett syntest till "körkortet", kostade 100 spänn, och jag svär, det tog två minuter och det krävdes ingenting av optikern, ORH!
menmen, sen efter det drygade jag på pappas jobb i tre timmar, jag packade upp elvispar, strykjärn och skärmaskiner, och jag monterade även upp en skärmaskin "duktigt av mig". Sen köpte jag fika åt personalen och sen handlade jag lite saker som mamma bett mig göra. Vid två klippte jag mig, och färgade håret igen.. för efter tvätten såg Hannas coola färgning jätteäcklig ut, så jag ville helst fixa till det. Så nu sitter jag här med vinrött hår och lugg, JA! jag klippte lugg, men jag vet inte riktigt om jag passar i det ;s aja. Pappa fick sluta en timme tidigare, så vi skyndade oss hem och gjorde oss iordning, sen åkte hela familjen till Malmö, för att kolla på Jesus Christ Superstar! Den var faktiskt väldigt bra, och guuud så snygga skådespelare! farmor hade med sig en kikare, så fick jag låna den till att se närmare på gobitarna på scenen, för vi satt rätt så högt upp "Malmö opera, fd. stadsteater". Jag missade tillochmed när jesus korsfästes bara för att jag hade mina ögon på en annan x) Sen vet jag inte om Ola Salo passade i rollen, det kändes liite "bögit", och hans skrik var inte jättehärliga att höra. När teatern var slut, gick vi då till bilen, så hade farmor fått en böter, bara för att hon stod på en gata som dom skulle städa, en böter på 500 spänn!!! men vem fan sätter en städ-dag, samma dag som en av världens mest populära musikaler har premiär? och på teaterns bakparkering tillochmed.. OORH! jag blir så arg! folk gör vad som helt nu bara för att tjäna pengar. Det skulle inte förvåna mig om det plötsligt kommer kosta en femma varje gång man måste trycka för grön gubbe på ett övergångsställe!

Måndag: Upp tiidigt, sen in med pappa till jobb, och sen tåget till Malmö för att träffa Hanniiiis! (:
Vi shoppade lite, hon köpte en present till pojkvännen som fyller 18 på torsdag "en dag innan mig ^^"
och jag köpte en present till hanna också. När vi var klara i stan, åkte vi hem till henne, där käkade vi gott, krängde chips och färgade mitt hår, och det blev ett annorlunda resultat, ändå coolt, jag har tyvärr inte fotat det :(

Imorgon, onsdag, så har jag inget planerat, SKÖNT.

nu ska jag äta upp min apelsin, sen blir det sängen.

PUSS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0