Det var för bra för att vara sant.

Jag har gått och varit så himla glad över att jag inte fått någon rälig vinterförkylning, men så vaknade jag upp igår med hela näsan igentäppt. Jag kände det på mig, för det är ett mirakel annars om jag inte blir förkyld i en vecka var tredje månad. Så jag var helt död igår, därför jag inte skrev något blogginlägg, men idag så orkade jag!
Såg ni melodifestivalen igår?  åh, jag blev så besviken att BWO "bara" kom till andra chansen, fastän jag röstade som en dåre på dom "som vanligt". Egentligen tyckte jag inte om låten, men det är ju BWO! aja, får väl hoppas att dom sjunger skiten ut lily & susi i andra chansen.
Idag har det varit kalas för mig hemma, mormor, morfar, kusin & farmor dök upp, trevligttrevligt! och jag hade även bakat alla kakor och tårtan själv, så det blev såklart supergott (;
Så idag fick jag;

♥  200 kronor "YEEEY!"
♥  något choklad godis.
♥  en sked "höhö, något grejs om att jag ska ha 12 skedar i en samling".
♥  mormortrosor av mormor, som åkte längstbak i garderoben dirr.
♥  en söt mininecessär/börs från Thailand.
♥  blommor

Jag har även fått kläder för ca. 500 av mormor&morfar en dag när vi var och shoppade, och det räknades som en present.
Efter mitt kalas åkte jag med mormor&morfar hem, så jag är hos dom nu och ska vara här till fredag, härligt!
& imorgon börjar skolan 9.30- soovmorgon!

Idag fyller iallafall min Micke 17 år, och han firar sin dag i Thailand, men han kommer hem om sex dagar!!
Saknar honom & hans underbara familj väldigt mycket.

PUSS! ♥


saknar dig bästis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0