torsdag.

usch, jag är helt jävla slut, har ingen kraft över, varken i kroppen eller i huvudet.
Efter skolan gjorde jag mitt förbaskade matteprov, men jag blev besviken på mig själv.
Det var den enda saken som jag fattade riktigt bra och jag var stensäker på att jag skulle spika ett VG,
men ack nej. Fick som vanligt hjärnsläpp på provet, kunde inte rita några parallella linjer
eller räkna ut ekvationer med hjälp av substitutionsmetoden, men allt det kunde jag galant igårkväll.

Piss också.

Sen fick jag även reda på mitt resultat på kemiprovet jag hade för någon vecka sen.
Det var riktigt svårt och det var ingen i klassen som lyckades få mvg.
G-gränsen låg på 18, och lilla jag lyckades få 18,5! - HAPPYFACE!

men eftersom det gick så dåligt på matteprovet,
kan jag inte vara glad över att jag blev godkänd på världens svåraste kemiprov.

Kommentarer
Postat av: Clara

Ush, det matte provet sket sig för mig med:/ jag hade inte pluggat, men trodde ändå jag skulle kunna det. men nejnej. :)

2009-04-23 @ 17:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0